05.12.09

Zkouška na Vánoční LANparty

Jen jsem tak lehce onemocněl, projel se do rodného Tachova a vyřídi resty. Na to co se událo v pátek večer, jsem však připraven nebyl. Kromě toho, že jsem měl 258 telefonátů toho odpoledne, ozval se Killer a začal mě lanařit na večerní "TESTOVACÍ" hraní. Společně s Mishugem a pár dalšími  kumpány. Nebyl bych to já, kdybych ještě lehce nepozměnil plány a nešel si trochu zpříjemnit večer sestřelováním nepřátel moderními zbraněmi v naší oblíbené hře COD4 Modern Warfare  - M4 a Dragunov se stali mazlíčky pro následující 5ti hodinku.

Dorazil jsem s malým zpožděním, ale ničemu to nevadilo. Kluci měli alespoň čas po nákaze Confickerem nainstalovat znova svoje Modern Warfare a začít pěkně od LvL numero Uno. Na scéně se objevili tradičně Gondy, Mishuge, Killer alias Petr285, Kosa a nováček Denis. Hned se mi svěřil, že COD4 po LANu ještě nehrál - vypadal velmi nadšeně. Těší nás to a na příští LANku s tebou počítáme!

Přikládám pár Screenshotů ze hry - na příště už to mám natrénované, takže test nebyl zbytečný;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat