10.04.12

Flashdeck - CS animation

Nazdar kempeři :-) jak se daří v kotlině...
Náhodou jsem po pařbě doběhl domu včas posledním metrem, který tady v Bukurešti jezdí kolem 11 hodiny večerní a když jsem se rozhodoval...eeeeh to je zase jiná písnička...No takže jsem se vrátil jakože docela brzo. A protože jsem byl lehce nadrátovanej, tak jsem brouzdal Internetem s veselou náladou a narazil jsem na ultrakrutopřísný CS video.
Písniček se tam vytřídá taky pěkná řádka - vlastně každej z těch kreslenejch psychopatů má svůj jedinečnej soundtrack.

Video je od týpka Wei Xing Yong so si říká flash-deck a jednoznačně stojí za shlédnutí. Především pro fandy serie CS, CS: Source. Já jdu ještě před skokem do postele zkouknout další pecku...



Varování! Nepouštět v práci, nebezpečí brutálního výsměchu :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat