14.02.09

Druhá Rapotínská LANparty


Účastníci: Mishuge, Killer, Yago, Gondy, Kosa,  Deyf, Holistr
Přísedící: Marťa


Druhá rapotínská LANka se uskutečnila ve dnech 13. až 15. února 2009 na stejném místě – tělocvična čísla popisného 1475. Sešlo se nás tentokrát 7 a zůstali jsme věrní COD, Soldier of Fortune a CS. Tentokrát jsem neměl v pátek volno a práce si žádala mojí přítomnost po celé páteční dopoledne. Vzhledem k rychlosti našich drah jsem na akci nemohl dorazit dříve, než v 8 hodin večer. „Ťuk, ťuk…“ klepu na okýnko u sklepa. Žádná odezva. Strčím do okna a koukám na prázdnou tělocvičnu. Neznámý obličej na mě kouká s tázavým výrazem v očích. „Michal, nebo Petr, jsou tady?“ – vypravím ze sebe v rozčarování. „Jsou venku - kouří“ ozvalo se ode dveří, do kterých právě vstupovala Marťa. Oddechl jsem si a šel za barák. Notoricky známé kolečko se shluklo u zadního vchodu a pokuřovalo co tabatěrka poskytne a papírek obalí. Počkal jsem, až kluci uleví své nikotinové závislosti a vydal se s nimi do naší „herny“.

Spousta kabelů, známé mašiny, energie na cesty (pivo, sušenky, chipsy) a Kosa. Ano, Kosa s velkým K – ne, že by tam byla taková zima -  je to nový přírůstek do naší herní party. Nutno podotknout, že vysoký je taky až až. Ve své ultranabušené mašině, chladnější než rána na Sibiři (díky vymazlené soustavě větráčku a pasivních chladicích prvků) měl jen 4GB harddisk. Jeho štěstí spočívalo v tom, že jsem s sebou vzal nepoužívaný disk z domova – 80 GB solidního datového prostoru bylo připraveno sloužit pro pařanské účely. Původně jsem jej přinesl s úmyslem vydolovat z něj data, ale ukázalo se, že jeho přítomnost na LAN party má vyšší smysl. Gondy, a Yago na pozicích, Mishuge pařil jakýsi fotbal a Killer projížděl nové motory v Burnout Paradise. Kosa potahal COD, Double Hleix i CS a dali jsme se do paření. Hodinka, dvě, tři uběhli jako voda a frustrace z neustálého umírání, či lagování se jala léčit noční procházka na vzduch. Jenže spíše než lék se ukázala býti drogou, která všechny spolehlivě uspala. Mishuge to zalomil na přítomný gauč a Killer krátce po jedné rezignoval na pokusy neumírat v COD2 (rádia) a šel se vyspat domů.



Pátek byl holt dost unavený, navíc Midhuge, Gondy a Killer měli v sobotu fotbalový zápas, takže chtěli být ve formě. Co naplat po 2 hrách COD2 a mapě CS jsme se vydali všichni do postelí a do říše snů. Ráno vstávačka – paráda, není mi zle, ani nemám slepené oči. Sluníčko svítí a je teprve deset hodin ráno. Co já budu do těch 4 dělat. No, nakonec…ale to už patří zase do jiného příběhu

Sobota 16:46 – příchod na druhý den rapotínské LANky byl lehce se zpoždění, ale lepší pozdě, než nikdy. O první kix dne jsem se postaral já, když jsem po zoufalé snaze se připojit k založené mapě v COD2 našel síťový kabel na desítky centimetrů vzdálen od mé síťové karty O:-). Ale nebyl jsem sám a jen co přišel Gondy, stalo se mu úplně to samé:-D Bájný artefakt v podobě flešky, nadopovaný magickou silou (rozuměj ovladači) vysvobodil Gondyho Acer Travelmate s GMA X3100 ze zakletí direktX  8.0 a poskytl mu nevídané možnosti  a nové herní zážitky, z nichž ty nejlepší teprve přijdou – není zač;-). Pařba mohla začít a já už jsem vlastně zapomněl, co se pařilo. Nejprve určitě COD2 – konečně jsem dali staré známé mapy v novém kabátě a ponořili se do grafiky z roků nedávno minulých. Večer začínal v duchu terorismu, a tak jsem pokládali bomby, vraždili rukojmí a kradli důležité dokumenty. Nejprve CS a obligátní Azték pak Double hellix a nový typ hry „infiltration“. Řeknu Vám, zabíjet se kvůli stříbrnému kufříku, ve kterým jsou „skutečné“ údaje o globálním oteplování, není tak zábavné jako čekat na bombišti v napětí, jestli to bude právě tohle místo. Ať CS nebo Soldier přišlo mi, že benga to maj jednodušší v obou případech. COD nás vytrhlo z letargie – Teamdeathmatch je povinností (7 lidí už je dost), a kdyby Kosa furt nesnajproval, mohlo to bejt i vyrovnaný. Mapu Brecourt jsem hrál snad jen jednou, ale co jsme předváděli u zříceniny, byla nehorázná prasečina. Čekat na spamování nepřátel a kosit je – doslova - hlava nehlava, není moc sportovní. I když jak se říká: „v lásce a válce je vše dovoleno“ >:-)


Po dvanácté hodině večerní se v hlavě nevím koho zrodil nápad zapařit Age of Empires 2. Nabídku takovéto klasiky jsem nemohl odmítnout a dokonce i zarytý odpůrce strategii Killer se nakonec připojil do herního loby. Jenže po 45 minutách, kdy jsme nebyli schopni se společně propojit, to Killer zase vzdal. My jsme na jeho posměšky nedali a dále se pokoušeli o spuštění ultimátní bitvy o osud kontinentu. Osvícení přišlo zanedlouho, když jsme pobrali, že zatímco Mishuge, Gondy a Kosa spouští datadisk, Yago, Deyf a já jsme spouštěli základní verzi hry. Ach, ta komunikace. Totální výsměch a hodina v řiti, ale co hru se spustit podařilo a domorodé kmeny pod naším vedením vyrůstali ve vyspělé národy. Kolem dokola trvalo asi hodinu než nás Kosa všechny vyklepal a se dvěma trebuchety a zástupy anglických lučištníků porazil na hlavu.  Právem mu náleželo první místo a titul vládce pixelového kontinentu. Nebylo ještě tak pozdě a vzhledem k tomu, že toaleta se nachází tam někde venku, jsme si udělali pauzu. Využil jsem jí a došel pro další točené a doplnit kuřivo do zdejší hospody. Zaplať pánbůh, že jí tady máme. Po příchodu už se šikovala osvobozenecká fronta a COD našlo svou cestu na naše monitory. Auto-assign a už se pařilo. Jedna, dvě..pět map uběhlo v tak zběsilém tempu, že ani nevím, kdo vyhrál, ale mám pocit, že to bylo velmi vyrovnané. Ke konci se uspořádala již tradiční kemperská sešlost v bývalém východním bloku a Pavlov hostil ty nejlepší z nejlepších. Tentokrát na titul dosáhl Holistr a vysnajpil ostatní členy dobrovolného spolku sebevrahů s elegancí sobě vlastní. Únava se pomalu vplížila do našich hlav, ruce ochabovaly a přesnost brala za své – letmý pohled na hodiny prozradil, proč je tomu tak – půl pátá hodina ranní. Pro jistotu jsme to sbalili a vydali se do připravených postelí.
Druhá Rapotínská LANparty se vydařila.

Závěrem chci všem zúčastněným poděkovat za skvělou akci a doufám, že se příště uvidíme znova.
 

Plusy: Měně kouření uvnitř, více piva po ruce, více lidí na pařbu
Mínusy: Partajníci nás donutili platit vstupné – 50 Kč na osobu za víkend

Žádné komentáře:

Okomentovat